V dnešním článku si ukážeme, že blog není jen výsadou mladších generací, ale jedná se o velmi atraktivní marketingový nástroj, který může přinést mnoho nových zákazníků.

Blog podporující prodej

Pokud se zamýšlíte, jak podpořit například prodej na vašem internetovém obchodě a ještě nemáte blog, potom byste měli věnovat pozornost právě tomuto silnému nástroji. Právě blog může nalákat nové zákazníky, kteří brouzdají na internetu a hledají vhodnou službu nebo produkt. Jak na to? Pojďme si představit, že jste například prodejci praček a chcete nalákat potenciální zákazníky na řadu praček s ultra super dobrým ždímáním. Napište o tom na blogu článek! Lidé potom při procházení internetu narazí právě na váš článek a po jeho přečtení budou mít větší chuť zakoupit produkt právě na webu, který jim pomohl s výběrem.

Jak se o mém blogu zákazníci dozví?

Psaní blogu samozřejmě není jen činností, kterou byste mohli snadno odfláknout a myslet si, že se k vám zákazníci budou jen hrnout. Při psaní článků je důležité správně volit klíčová slova, která mohou zákazníci vyhledávat. K tomuto účelu slouží i tzv.”copywriter”, neboli v češtině “textař”. Takový člověk už zná zásady psaní textů pro blogy a ví, jak vámi zamýšlené sdělení správně formulovat. Vyhledávače, jako například Google nebo Seznam, následně procházejí Váš web a hledají vhodná klíčová slova a fráze.

Sdílení je hračka

Sdílení článku na Facebooku je hračka a vypadá to dobře!